Tasty coffee
Upravil jsem šablonu Tasty Coffee postavenou na Shoptetu cílenými zásahy v CSS a několika drobnými jQuery skripty tak, aby stránka ladila s hnědo-bílým vizuálem značky, zvýraznila produktové příběhy a zrychlila nákupní cestu. V CSS jsem definoval barevné proměnné pro odstíny kávy a krémové bílé, sjednotil typografii a upravil hlavičku tak, aby logo a kontaktní informace byly čitelné i na mobilu. Patička zabírá celou šířku, obsahuje odkazy pro B2B partnery a rychlý kontakt pro objednávky.
Na produktové kartě jsem zvětšil hlavní obrázek a přidal výrazné CTA „Objednat pro provozovnu“, aby B2B zákazník rychle našel možnost velkých odběrů. Přidal jsem sekci s příběhem zrn Tasty Coffee a doporučenými mlýnky, kterou lze snadno upravovat v administraci.
V jQuery jsem implementoval AJAX přidání do košíku s potvrzovacím oknem a mini notifikací v rohu, plynulý scroll k sekcím s hodnocením a filtr podle stupně pražení. Lazy-load obrázků a menší optimalizace kódu zrychlily načítání.
Přidal jsem responzivní pravidla: skrytí sekundárních bloků na mobilu, kompaktní mobilní menu a přizpůsobení mřížky produktů. Validace formulářů na klientu zlepšila UX při objednávce a kontaktech.
Zazálohoval jsem původní soubory, zakomentoval klíčové části a připravil popis změn pro další vývojáře, včetně návrhu A/B testů hlavní stránky a měření konverzí. Díky změnám má e-shop jednotný vzhled, lepší orientaci pro B2B i B2C zákazníky a rychlejší načítání; vše připravené na budoucí rozvoj a testování. Hotovo